Praktiskā pieeja cīņai ar naudas atmazgāšanu un terorisma un proliferācijas finansēšanu, iekšējās kontroles sistēmas izveide nebanku sektorā

Komercsektora iekšējās kontroles sistēmu attīstība: klientu identifikācijas prasības, izpētes pamati, klientu sniegtās informācijas pārbaudes un dokumentēšanas metodes, iekšējās kontroles sistēmas darbības pamatprincipi un procedurālā kārtība un ziņošanas prasības.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 8
Cena (bez PVN): 325,00 
Cena (ar PVN): 393,25 
Pasniedz: Natalija Boļšakova
Natalija Boļšakova
Darbības atbilstības funkcijas vadītāja kredītiestādē ar teju 20 gadu profesionālo pieredz uzraudzības jomā, arī klientu izpētes kontekstā. Ieguvusi ALCO sertifikātu darbības uzraudzības jomā (
Professional in field of Compliance
), kā arī ir ACAMS (
Association of Certified Anti-Money Laundering Specialists
) sertificēta lektore.

Plāni

16. maijs, 2024
Pieejamas pēdējās vietas
Nepalaid garām un piesakies kursam, kamēr vēl ir iespēja!
Vieta:
Attālināti
Valoda:
lv
Pasniedz:
Natalija Boļšakova
Cena (bez PVN):
325,00 
Cena (ar PVN):
393,25 
Sazināties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
16.05.2024 09:00-16:15
Kursa mērķis

Palīdzēt likuma subjektiem apgūt identifikācijas prasības, izpētes pamatus, klientu sniegtās informācijas pārbaudes un dokumentēšanas metodes, iekšējās kontroles sistēmas darbības pamatprincipus un procedurālo kārtību, kā arī iepazīstināt ar ziņošanas kārtību par aizdomīgiem darījumiem, kas ir iekšējās kontroles sistēmas sastāvdaļa.

Kursa mērķauditorija
  • Ārpakalpojuma grāmatveži;
  • Nodokļu konsultanti;
  • Zvērināti revidenti un zvērinātu revidentu komercsabiedrības;
  • Juridiska veidojuma dibināšanas un darbības nodrošināšanas pakalpojumu sniedzēji;
  • Personas, kas darbojas kā aģenti vai starpnieki darījumos ar nekustamo īpašumu;
  • Izložu un azartspēļu organizētāji;
  • Personas, kas sniedz inkasācijas pakalpojumus;
  • Juridiskās vai fiziskās personas, kas nodarbojas ar tirdzniecību, ja maksājumus veic skaidrā naudā:
  • Parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzēji;
  • Virtuālās valūtas pakalpojuma sniedzēji;
  • Darbinieki, kas savu tiešo darba pienākumu izpildē saistīti ar NILLTPFN jautājumiem
Pēc mācībām tu spēsi
  1. Veikt klienta identifikāciju, noteikt patieso labuma guvēju un politiski nozīmīgas personas.
  2. Izmantot paņēmienus klientu sniegtās informācijas pārbaudei, dokumentēšanai un uzglabāšanai.
  3. Saņemot iekšējās kontroles sistēmas veidojošo dokumentu piemērus, spēs izprast to raksturojumu un pamatprasības ieviešanai organizācijā.
  4. Orientēsies iesniegto dokumentu specifikā, iemācīsies tos analizēt, pievērst uzmanību detaļām.
  5. Pārzināt nepieciešamo minimālo dokumentu un informācijas apjomu, spēs identificēt klientam aizdomīgus darījumu, pieņemt atbilstošus lēmumus.

 

Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi

Nav nepieciešamas priekšzināšanas.

Mācību materiāli

Izdales materiāli par kursā aplūkoto mācību vielu.

Sertifikācijas eksāmens

Kursa noslēgumā dalībnieki kārto testu par kursa ietvaros apskatītajām tēmām, kursa laikā piedalās praktisko situāciju izpētēs, kā arī saņem BDA Apliecību par kursa apguvi.

Kursa programma
  • Likuma prasības tā subjektiem:
    • Iekšējas kontroles sistēmas izveidošana,
    • identifikācijas pienākums, izpēte, pārliecināšanās,
    • uzraudzība, ziņošana par aizdomīgiem darījumiem,
    • dokumentu glabāšana.

    Izskatīto likuma prasību ieviešanas risinājumi:

    • Iekšējas kontroles sistēmas sastāvdaļu izveidošana (procedūru un reģistru piemēri)
    • Anketas un slēdziena veidošana
    • Informācijas pārbaudes kanāli (ko, kur pārbaudīt)
    • Ziņošanas pienākums

Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.