Sociālo tīklu platformas Facebook rīku izmantošana uzņēmuma mārketinga aktivitāšu veidošanai

Kurss ir paredzēts tiem, kuri vēlas izmantot sociālo tīklu platformas Facebook rīkus uzņēmuma mārketinga aktivitāšu veidošanai, klientu attiecību uzturēšanai un biznesa veicināšanai.
Kursa laikā dalībniekiem būs iespēja izveidot biznesa videi atbilstošu uzņēmuma Facebook lapu, noteikt uzņēmuma, produkta vai pakalpojuma mārketinga aktivitāšu mērķauditorijas un pielāgot lapas saturu atbilstošajai mērķauditorijai.
Kursa dalībniekiem tiks nodrošinātas praktiskas nodarbības – iespēja izveidot reklāmas, pētīt un analizēt uzņēmuma Facebook lapas, reklāmu un publicētā satura statistiku, reklāmas ieguldījumu atdevi.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 16
Cena (bez PVN): 250,00 
Cena (ar PVN): 302,50 
Pasniedz: Annija Graustiņa
Annija Graustiņa
Pieredzējusi sociālo mediju speciāliste ar pieredzi mārketinga un reklāmas nozarē. Prasmes darbā ar Microsoft Excel, Facebook lapu stratēģijām, klientu apkalpošanu, reklāmu un pasākumu pārvaldību. Spēcīga mediju un komunikācijas profesionāle.

Pieteikties kursam:

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Kursa mērķis

Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas Facebook maksas un bezmaksas rīku izmantošanai, lai veidotu aktuālu, saistošu un biznesa videi atbilstošu uzņēmuma sociālo tīklu platformas Facebook lapu, kas kalpotu uzņēmuma darbības atbalstam, biznesa veicināšanai un attīstībai.

Kursa mērķauditorija

Kurss ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem, mārketinga speciālistiem, produktu un pakalpojumu vadītājiem, konsultantiem, klientu attiecību vadītājiem, pārdevējiem, projektu vadītājiem.

Pēc mācībām tu spēsi
  • Izveidot un pārvaldīt uzņēmuma lapu platformā Facebook.
  • Uzturēt uzņēmuma Facebook lapu, papildinot to ar jauno informāciju.
  • Noteikt uzņēmuma Facebook lapas mērķauditoriju un potenciālos sekotājus.
  • Noteikt uzņēmuma, produkta vai pakalpojuma mārketinga pasākumu/aktivitāšu mērķauditorijas un potenciālos sekotājus.
  • Pielāgot lapas un publicējamo ziņu saturu atbilstošajai uzņēmuma, preces vai pakalpojuma mērķauditorijai.
  • Veidot publikāciju saturu ikdienas komunikācijai ar klientiem.
  • Veicināt uzņēmuma produktu un pakalpojumu atpazīstamību.
  • Veicināt biznesa attīstību vietējā un ārējos tirgos.
  • Analizēt reklāmas/publicētā satura statistiku un reklāmas ieguldījumu atdevi.
Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi

Optimālai dalībai kursā vēlamas priekšzināšanas darbā ar datoru.

Mācību materiāli

BDA izstrādāti mācību materiāli ar teorijas un praktisko uzdevumu aprakstu latviešu valodā.

Sertifikācijas eksāmens

Nav paredzēts sertifikācijas eksāmens.

Kursa programma
  • Sociālo tīklu tendences un komunikācija sociālajā vidē.
  • Uzņēmuma Facebook lapas izveide un tās pielāgošana atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.
  • Komunikācija sociālajā vidē – tās biežums un stils.
  • Publikāciju saturu veidošana ikdienas komunikācijai ar klientiem.
  • Facebook “Ads Manager” rīku izmantošana reklāmas kampaņu un reklāmu veidošanai.
  • Uzņēmuma lapas mērķauditorijas definēšana un satura veidošana atbilstoši mērķauditorijai.
  • Reklāmas/publikācijas mērķauditorijas definēšana un satura veidošana atbilstoši mērķauditorijai.
  • Uzņēmuma Facebook lapas un publicētas informācijas, reklāmas statistikas analīze.

Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.