Google Ads un Google Display Network pamati

Google Ads kursi sniedz iespēju gūt nepieciešamās zināšanas un prasmes pārliecinošu un uzrunājošu kampaņu veidošanā digitālajā vidē.

 

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 16
Cena (bez PVN): 250,00 
Cena (ar PVN): 302,50 
Pasniedz: Edgars Koroņevskis
Edgars Koroņevskis
Edgars Koroņevskis ir digitālās komunikācijas eksperts ar izpratni par tehniskajiem un stratēģiskajiem aspektiem. Zināšanas tīmekļa dizainā un lietojamībā apliecina Edgara aizraušanos ar lietotājam draudzīgas un estētiski patīkamas pieredzes radīšanu, taču arī IT pārvaldība ir viņa stiprā puse. Pasniedzējam piemīt arī prasmes projektu vadībā, sabiedriskajās attiecībās un mārketingā.

Plāni

12. septembris, 2024 - 26. septembris, 2024
Vieta:
Attālināti
Valoda:
lv
Pasniedz:
Edgars Koroņevskis
Cena (bez PVN):
250,00 
Cena (ar PVN):
302,50 
Sazināties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
12.09.2024 13:30-18:30
19.09.2024 13:30-18:30
26.09.2024 13:30-16:45
Kursa mērķis

Iemācīt studentiem veidot efektīvas Google Ads un Google Display Network kampaņas, veikt to optimizāciju un rezultātu apkopošanu. Pēc mācību pabeigšanas, zināsi atšķirības starp dažādajiem reklāmas veidiem un to, kā pēc iespējas efektīvāk sasniegt sava uzņēmuma mērķauditoriju.

Kursa mērķauditorija

Uzņēmumu vadītāji, mārketinga speciālisti, reklāmdevēji un citi, kas jau ir sākuši vai  tuvākajā laikā plāno veidot Google reklāmas kampaņas.

Pēc mācībām tu spēsi
  • Izveidot Google Ads kontu;
  • Orientēties Google Ads vidē;
  • Izveidot Google Ads kampaņas;
  • Izveidot Google Ads reklāmas saturu;
  • Izvēlēties atbilstošos atslēgas vārdus un rīkoties ar atslēgvārdu plānotāju (Keyword Planner);
  • Plānot, mainīt budžetu un veikt reklāmu optimizēšanu;
  • Izvirzīt reklāmas mērķus;
  • Izmantot remārketingu;
  • Plānot reklāmu rādīšanas laiku un izvēlēties ierīces, kur tās rādīt;
  • Veidot paplašinātās informācijas reklāmas;
  • Izmantot negatīvos atslēgvārdus;
  • Izvietot reklāmas sociālajā tīklā YouTube;
  • Veidot atskaites par paveikto, kā arī izdarīt atbilstošos secinājumus.
Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi

Nepieciešamas datorlietošanas pamatprasmes un angļu valodas zināšanas.

 

Mācību materiāli

BDA izstrādāti mācību materiāli, kuros iekļauta gan teorijas, gan praktiskie uzdevumi latviešu valodā.

Sertifikācijas eksāmens

Nav paredzēts sertifikācijas eksāmens.

Kursa programma
  1. Ieskats Google Ads:
  • Google Ads apraksts un pielietojums;
  • Google Ads salīdzinājums ar citām platformām;
  • Interfeisa cilnes;
  • Konta izveidošana un uzstādīšana.
  1. Kampaņu veidošana:
  • Primāras kampaņas izveide;
  • Atbilstošo atslēgvārdu piemeklēšana;
  • Atslēgas vārdu papildināšana un analīze, izmantojot atslēgvārdu plānotāju;
  • Reklāmas satura veidošana;
  • Negatīvo atslēgas vārdu izmantošana.
  1. Kampaņu veidošana Google Display Network:
  • Display Network kampaņas veidošana;
  • Reklāmas kanālu izvēle;
  • YouTube reklāmu izveide.
  1. Kampaņu optimizēšana:
  • Kampaņas mērķu uzstādīšana;
  • Kampaņas rezultātu analīze;
  • Reklāmu optimizēšana atbilstoši kampaņas mērķim;
  • Reklāmas rādīšanas laika iestatīšana;
  • Ģeogrāfisko lokāciju un valodu iestatīšana;
  • Cenas stratēģijas veidošana;
  • Testa un standarta kampaņu nošķiršana;
  • Kampaņu kvalitātes uzlabošana.
  1. Citas noderīgas lietas:
  • Paziņojumu uzstādīšana;
  • Atskaišu veidošana;
  • Remārketinga kampaņas;
  • Budžeta pārvaldīšana.

Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.