BDA organizētā vebināra “Kā veicināt pārdošanas efektivitāti?” ietvaros uzņēmuma “Coffee Address” izpilddirektors Krīvs Lode stāstīja, kas jāņem vērā, strādājot ar B2B (Business to Business) sektora klientiem, ar kādiem izaicinājumiem ikdienā nākas saskarties šajā jomā strādājošajiem un kā tos veiksmīgāk pārvarēt.
allowfullscreen>
Jaunākie raksti

Mācīšanās darba dienu vakaros: 7 noderīgi ieteikumi sevis motivēšanai
04.06.2025

Uztraukums pirms sertifikācijas eksāmena kārtošanas? Noderīgi ieteikumi tā pārvarēšanai
25.04.2025

Iedzīvotājiem visā Latvijā bija iespēja mācīties par brīvu
16.04.2025

DORA: vai Jūsu uzņēmums ir gatavs?
31.03.2025

Kas ir Copilot?
26.03.2025
Piesakies jaunumiem
iepriekšējais raksts
Kā ar MI risinājumiem optimizēt ikdienas darbu pārdošanas jomā
nākamais raksts
Mācības vasarā: kāpēc šis ir īstais brīdis sevis pilnveidei