BDA organizētā vebināra “Kā veicināt pārdošanas efektivitāti?” ietvaros uzņēmuma “Coffee Address” izpilddirektors Krīvs Lode stāstīja, kas jāņem vērā, strādājot ar B2B (Business to Business) sektora klientiem, ar kādiem izaicinājumiem ikdienā nākas saskarties šajā jomā strādājošajiem un kā tos veiksmīgāk pārvarēt.
allowfullscreen>
Jaunākie raksti
Mākslīgais intelekts: kā mēs to jau izmantojam savā ikdienā, pat nenojaušot
10.11.2025
Izplatītākie stereotipi par mācīšanos pieaugušo vecumā: kā ir patiesībā?
06.10.2025
GITEXEurope konference – jauni kontakti, iespaidi un iespējas
15.09.2025
Atrast līdzsvaru starp darbu, ģimeni un mācībām: cik svarīga ir laika plānošana
04.09.2025
BDA paplašina savas robežas un dodas eksporta tirgū
18.08.2025
Piesakies jaunumiem
iepriekšējais raksts
Kā ar MI risinājumiem optimizēt ikdienas darbu pārdošanas jomā
nākamais raksts
Mācības vasarā: kāpēc šis ir īstais brīdis sevis pilnveidei