Uzņēmuma zīmola atpazīstamība LinkedIn
Uzņēmuma atpazīstamību un uzticamu reputāciju LinkedIn veicina vairāku elementu stratēģiska sinerģija, ko veido līderi, organizāciju speciālisti, citi sociālā tīkla lietotāji, kā arī paša uzņēmuma profila saturs. Tas ļauj palielināt atpazīstamību, kā arī stiprināt tā zīmolu.
Uzņēmumiem pieejams ES līdzfinansējums 50% līdz 100% apmērā.
Kopējās mācību izmaksas var mainīties atkarībā no konkrētās asociācijas noteikumiem.
Plāni
Sazināties
Piesakies vai uzdod jautājumu!
Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu! |
||||||||||||
|
||||||||||||
Mācību mērķis
Veicināt zināšanu un prasmju pilnveidi par:
- sratēģiska uzņēmuma profila izveidi LinkedIn, iekļaujot aprakstus, atslēgas vārdus, aktivizējot visas nepieciešamās sadaļas. Analītika un profila aktivizēšanas stratēģija. Konkurentu aktivitāšu ātrais audits;
- uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšanu, klātesamības radīšanu par partneru, klientu, darbinieku, alumni aktivitātēm;
- mehāniku, kā veicināt darbinieku iesaisti, lai atbalstītu uzņēmuma profila aktivitātes, ņemot vērā dabiskā algoritma ierobežojumus. Radītās vērtības mērogošana;
- uzņēmuma līderu klātbūtnes lomu LinkedIn. Personīgais zīmols LinkedIn, ietekme uz darba devēja tēla, uzņēmuma reputācijas stiprināšanu, zīmola mērogošanu. Uzņēmuma darbinieku personīgie zīmoli, reputācija un uzticēšanās uzņēmumam, ko pārstāv. Personīgie profili un atbalsts ierakstu veidošanā;
- uzņēmuma satura stratēģiju, plānojot saturu un piešķirot tam vērtību caur adresātiem. Radītā satura iekļaušana, tā pārdale uzņēmuma un komandas profilos, pielāgošana dažādiem kanāliem, noformēšana, formātu un tēmu izvēlēšanās, publicēšanas intervālu noteikšana un algoritms. Uzņēmuma komandas kontaktu veidošanas stratēģija, iesaiste un diskusiju veidošana pie citu profesionāļu ierakstiem – komandas redzamībai, uzticēšanās stiprināšanai, intereses vairošanai gan par profesionāli, gan saistībā ar pārstāvēto uzņēmumu.
Mērķauditorija
Profesionāļi, kuri vēlas pilnveidot uzņēmuma konta pārvaldīšanas un uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanas prasmes LinkedIn. Mācības ir piemērotas plašam dalībnieku lokam, piemēram, uzņēmumu vadītājiem un īpašniekiem, mārketinga speciālistiem, cilvēkresursu nozares profesionāļiem, biznesa attīstības vadītājiem un citiem speciālistiem.
Pēc mācībām Tu spēsi
- Izprast LinkedIn platformas efektīvu izmantošanu uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšanai, reputācijas stiprināšanai, uzticēšanās mērogošanai, klientu, talantu, partneru plūsmas nodrošināšanai, jaunu sadarbību iniciēšanai.
- Pielietot zināšanas, kas palīdz uzņēmuma LinkedIn profila atpazīstamības veicināšanai, novērtējot veiktās darbības, kā arī veidojot efektīvākas nākotnes stratēģijas un darbību plānus.
- Izprast komandas un uzņēmuma līderu personīgo lomu uzņēmuma zīmola atpazīstamības vairošanā LinkedIn.
- Pielietot atbilstošos atbalsta mehānismus komandai gan satura plānošanā, noformēšanā, pārdalē un iesaistē, gan diskusiju veidošanā.
- Pielietot zināšanas, kas palīdz uzņēmuma profila satura veidošanā LinkedIn, izprotot, kā veidot saturu ar pievienoto vērtību potenciāliem un esošiem klientiem, partneriem un talantiem;
- Atbalstīt uzņēmuma profila, kolēģu, klientu, partneru, alumni aktivitātes uzņēmuma organizācijas tēla stiprināšanai digitālajā vidē.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai
Jābūt izveidotam LinkedIn personīgajam profilam un jābūt piekļuvei uzņēmuma LinkedIn profilam. Profils var nebūt atjaunots vai aktīvs, taču privātā un uzņēmuma profila esamība mācību procesā ir svarīga, lai spētu darboties patstāvīgi, izmantojot jauniegūtās zināšanas un prasmes. Vēlams Super Admin piekļuves statuss.
Mācību materiāli
BDA izstrādāti mācību materiāli un praktisko darbu piemēri.
Sertifikācijas eksāmens
Nav paredzēts.
Programma
Teorija, piemēri, praktiskie vingrinājumi
- Platformas algoritms.
- Efektīvākie soļi uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšanai LinkedIn ar bezmaksas reklāmu palīdzību.
- Produktivitāte un laika pārvaldība pilnvērtīga profila izveidē un uzturēšanā.
Uzņēmuma profila stratēģija
- Uzņēmuma profila pārvaldīšana, noformēšana un ikdienas aktivitāšu veikšana; spēja saprast, kuras no aktuālajām sadaļām pēc mācību apgūšanas pilnveidot.
- Satura veidošanas, profesionālu attiecību dibināšana ar platformas dalībniekiem.
- Komandas mijiedarbības mehānika atpazīstamībsa veicināšanai.
- Uzņēmuma profila satura stratēģijas vadlīnijas, formatēšana, satura formāti; spēja praktiski atrast atbilstošus satura piemērus platformā – izmēģināt saistoša “āķa” noformulēšanu mācību vidē.
- Produktivitāte un laika pārvaldība pilnvērtīga profila izveidē un uzturēšanā.
- Personīgā profila profesionālu attiecību dibināšanas stratēģija ar citiem platformas dalībniekiem, sarunu veidošana komentāru sadaļā; spēja praktiski izmēģināt komentāra pievienošanu no personīgā profila.
- Personīgā profila satura stratēģijas vadlīnijas; spēja atrast atbilstošus satura piemērus platformā un, pēc tiem vadoties, izveidot saturu savā profilā.
- Uzticības radīšana, redzamības mērogošana un atgriezeniskā saikne.
Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.

