ITIL® 4 pamatkurss

ITIL kursi ir paredzēti tiem, kuri vēlas savā profesionālajā darbībā izmantot jaunākās ITIL 4 versijas ietvaru, uzlabojot un attīstot IT un citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.

Mācību ietvaros ir iespējams apgūt galvenās ITIL®4 ietvara koncepcijas, principus un procesu modeļus IT pakalpojumu pārvaldības (IT Service Management (ITSM)) kvalitātes nodrošināšanai.

Piedaloties diskusijās un pildot praktiskos uzdevumus, mācību dalībnieki gūst izpratni un prasmi analizēt labās prakses piemērus, protot tos integrēt sava uzņēmuma IT pakalpojumu pārvaldības procesos.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 24
Cena (bez PVN): 1100,00 
Cena (ar PVN): 1331,00 
Pasniedz: Aldis Šalučka Āris Dzērvāns
Āris Dzērvāns
Āris Dzērvāns ir vadījis IKT jomu tādos uzņēmumos kā Latvijas valsts ceļi un Latvijas valsts meži, bijis Rīgas digitālās aģentūras direktors, kā arī vadījis Latvijas Valsts IKT politikas veidošanu, strādājot VARAM par Valsts sekretāra vietnieku Digitālās transformācijas jautājumos, bez tam Ārim ir vairāk kā 15 gadu darba pieredze Microsoft.

Dāvis Indriksons
Dāvis Indriksons
Dāvis Indriksons ir “Arvato Systems Latvia” pielāgotu lietojumprogrammu izstrādes komandas vadītājs, kā arī ITIL v4 Foundation treneris.

Armīns Martinsons
Armīns Martinsons
Vadošais tehnisko produktu vadītājs centralizētajai karšu autorizācijas sistēmai Eiropā uzņēmumā “Circle K”. Pasniedzējs ir sertificēts ITIL 4 MP.

Plāni

13. decembris, 2023 - 15. decembris, 2023
Vieta:
Attālināti
Valoda:
en
Cena (bez PVN):
1100,00 
Cena (ar PVN):
1331,00 
Pieteikties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
13.12.2023 09:00-16:15
14.12.2023 09:00-16:15
15.12.2023 09:00-16:15
Mācību mērķis

Veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par ITIL 4 pieeju un rīku izmantošanu, lai uzlabotu un attīstītu IT un citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.

Mērķauditorija

Mācības ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem, biznesa procesu vadītājiem, auditoriem, IT arhitektiem, IT vadītājiem, IT speciālistiem, ārpakalpojumu sniedzējiem, kvalitātes analītiķiem, atbalsta speciālistiem, lietojumprogrammu pārvaldības un attīstības komandu darbiniekiem.

Pēc mācībām Tu spēsi
  • Pielietot ITIL 4 konceptus, principus un procesu modeļus uzņēmuma/organizācijas pakalpojumu pārvaldībai;
  • Pielietot ITIL principus IT pakalpojumu pārvaldībā (IT Service Management (ITSM)) un vadībā;
  • Pielietot ITIL rīkus un tehnikas “Lietotāju pieredzes” (customer experience) un IT pakalpojumu pārvaldības (IT Service Management (ITSM)) efektivitātes pierādīšanai;
  • Pielietot ITIL labās prakses mērķus un pamatjēdzienus;
  • Izprast industrijas labās prakses, lai pielāgotu tās saviem pakalpojumiem un IT procesiem;
  • Nokārtot ITIL 4 Foundation eksāmenu.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai

Vēlama pieredze pakalpojumu vadībā.

Mācību materiāli

Tiek izmantoti PeopleCert un BDA izstrādāti mācību materiāli, kas paliek kursantu rīcībā pēc mācību pabeigšanas.

Sertifikācijas eksāmens

Mācību noslēgumā, pēc veiksmīgi nokārtota eksāmena, tiek iegūts ITIL sertifikāts ITIL® 4 Foundation: an introduction to ITIL 4. Eksāmena izmaksas jau ir iekļautas mācību cenā.

Programma
  • Pakalpojumu pārvaldības galveno koncepciju izskatīšana:
    • Vērtības radīšana caur vadības rezultātiem, izmaksām un riskiem;
    • Attiecību nozīme Pakalpojumu/servisa procesā;
    • Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
  • ITIL galveno koncepciju izskatīšana un to pielietojamība vēlamo rezultātu sasniegšanai:
    • Četru dimensiju IT pakalpojumu pārvaldība (IT Service Management (ITSM))
    • Pakalpojuma/servisa vērtību sistēma;
    • Ieguldījumi un produktivitāte vērtību sistēmas ķēdei;
    • Vadības principu raksturs un pielietojums;
    • Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
  • Praktiskā ITIL vadība -ITIL V4 ietvara pielietošana, uzņēmuma pakalpojumu attīstībai:
    • ITIL pamatjēdzieni;
    • Mērķis 18 pārbaudītām ITIL praksēm;
    • Nepārtrauktas uzlabošanas/ attīstīšanas, Pārmaiņu vadības, incidentu vadības, Problēmsituāciju vadības, Pakalpojumu dienesta vadības, Pakalpojumu līmeņu vadības un Pieteikumu vadības menedžments;
    • Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.

Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.