ITIL® 4 pamatkurss
ITIL kursi ir paredzēti tiem, kuri vēlas savā profesionālajā darbībā izmantot jaunākās ITIL 4 versijas ietvaru, uzlabojot un attīstot IT un citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.
Mācību ietvaros ir iespējams apgūt galvenās ITIL®4 ietvara koncepcijas, principus un procesu modeļus IT pakalpojumu pārvaldības (IT Service Management (ITSM)) kvalitātes nodrošināšanai.
Piedaloties diskusijās un pildot praktiskos uzdevumus, mācību dalībnieki gūst izpratni un prasmi analizēt labās prakses piemērus, protot tos integrēt sava uzņēmuma IT pakalpojumu pārvaldības procesos.
Plāni
Pieteikties
Piesakies vai uzdod jautājumu!
Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu! |
||||||||||||||
|
Mācību mērķis
Veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par ITIL 4 pieeju un rīku izmantošanu, lai uzlabotu un attīstītu IT un citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.
Mērķauditorija
Mācības ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem, biznesa procesu vadītājiem, auditoriem, IT arhitektiem, IT vadītājiem, IT speciālistiem, ārpakalpojumu sniedzējiem, kvalitātes analītiķiem, atbalsta speciālistiem, lietojumprogrammu pārvaldības un attīstības komandu darbiniekiem.
Pēc mācībām Tu spēsi
- Pielietot ITIL 4 konceptus, principus un procesu modeļus uzņēmuma/organizācijas pakalpojumu pārvaldībai;
- Pielietot ITIL principus IT pakalpojumu pārvaldībā (IT Service Management (ITSM)) un vadībā;
- Pielietot ITIL rīkus un tehnikas “Lietotāju pieredzes” (customer experience) un IT pakalpojumu pārvaldības (IT Service Management (ITSM)) efektivitātes pierādīšanai;
- Pielietot ITIL labās prakses mērķus un pamatjēdzienus;
- Izprast industrijas labās prakses, lai pielāgotu tās saviem pakalpojumiem un IT procesiem;
- Nokārtot ITIL 4 Foundation eksāmenu.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai
Vēlama pieredze pakalpojumu vadībā.
Mācību materiāli
Tiek izmantoti PeopleCert un BDA izstrādāti mācību materiāli, kas paliek kursantu rīcībā pēc mācību pabeigšanas.
Sertifikācijas eksāmens
Mācību noslēgumā, pēc veiksmīgi nokārtota eksāmena, tiek iegūts ITIL sertifikāts ITIL® 4 Foundation: an introduction to ITIL 4. Eksāmena izmaksas jau ir iekļautas mācību cenā.
Programma
- Pakalpojumu pārvaldības galveno koncepciju izskatīšana:
- Vērtības radīšana caur vadības rezultātiem, izmaksām un riskiem;
- Attiecību nozīme Pakalpojumu/servisa procesā;
- Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
- ITIL galveno koncepciju izskatīšana un to pielietojamība vēlamo rezultātu sasniegšanai:
- Četru dimensiju IT pakalpojumu pārvaldība (IT Service Management (ITSM))
- Pakalpojuma/servisa vērtību sistēma;
- Ieguldījumi un produktivitāte vērtību sistēmas ķēdei;
- Vadības principu raksturs un pielietojums;
- Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
- Praktiskā ITIL vadība -ITIL V4 ietvara pielietošana, uzņēmuma pakalpojumu attīstībai:
- ITIL pamatjēdzieni;
- Mērķis 18 pārbaudītām ITIL praksēm;
- Nepārtrauktas uzlabošanas/ attīstīšanas, Pārmaiņu vadības, incidentu vadības, Problēmsituāciju vadības, Pakalpojumu dienesta vadības, Pakalpojumu līmeņu vadības un Pieteikumu vadības menedžments;
- Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.