ITIL®4 pamatkurss

Kurss paredzēts tiem, kuri vēlas savā profesionālajā darbībā izmantot jaunākās ITIL 4 versijas ietvaru, uzlabojot un attīstot IT un citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.
Kursa laikā dalībniekiem būs iespēja apgūt galvenās ITIL 4 ietvara koncepcijas, principus un procesu modeļus IT pakalpojumu pārvaldības (IT Service Management (ITSM)) kvalitātes nodrošināšanai.
Diskusijās un praktiskajos uzdevumos dalībnieki spēs izprast un analizēt labās prakses piemērus, un pratīs tos pielietot pilnveidojot un attīstot savu uzņēmumu IT pakalpojumu pārvaldības procesus.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 24
Cena (bez PVN): 1100
Pasniedz: Aldis Šalučka Āris Dzērvāns Armīns Martinsons

Plāni

28. jūnijs, 2023 - 30. jūnijs, 2023
Garantēta norise
Garantējam, ka ieplānotā kursa datumi nemainīsies!
Vieta:
Attālināti
Valoda:
lv
Pasniedz:
Armīns Martinsons
Cena (bez PVN):
1100,00 
Pieteikties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
28.06.2023 09:00-16:15
29.06.2023 09:00-16:15
30.06.2023 09:00-16:15
20. septembris, 2023 - 22. septembris, 2023
Vieta:
Attālināti
Valoda:
lv
Pasniedz:
Armīns Martinsons
Cena (bez PVN):
1100,00 
Pieteikties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
20.09.2023 09:00-16:15
21.09.2023 09:00-16:15
22.09.2023 09:00-16:15
Kursa mērķis

Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas ITIL 4 pieejas un rīku izmantošanai, lai uzlabotu un attīstītu IT un citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.
Iegūsiet zināšanas, kas nepieciešamas ITIL Foundation sertifikāta saņemšanai.

Kursa mērķauditorija

Kurss ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem, biznesa procesu vadītājiem, auditoriem, IT arhitektiem, IT vadītājiem, , IT speciālistiem, ārpakalpojumu sniedzējiem, kvalitātes analītiķiem, atbalsta speciālistiem, lietojumprogrammu pārvaldības un attīstības komandu darbiniekiem.

Pēc mācībām tu spēsi
  • Pielietot ITIL 4 konceptus, principus un procesu modeļus uzņēmuma/organizācijas pakalpojumu pārvaldībai;
  • Pielietot ITIL principus IT pakalpojumu pārvaldībā (IT Service Management (ITSM)) un vadībā;
  • Pielietot ITIL rīkus un tehnikas “Lietotāju pieredzes” (customer experience) un IT pakalpojumu pārvaldības (IT Service Management (ITSM)) efektivitātes pierādīšanai;
  • Pielietot ITIL labās prakses mērķus un pamatjēdzienus;
  • Izprast industrijas labās prakses, lai pielāgotu tās saviem pakalpojumiem un IT procesiem;
  • Nokārtot ITIL 4 foundation eksāmenu.
Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi

Optimālai dalībai kursā vēlama pieredze pakalpojumu vadībā.

Mācību materiāli

Kursā tiek izmantoti PeopleCert un BDA izstrādāti mācību materiāli, kas paliek dalībnieku rīcībā pēc kursa

Sertifikācijas eksāmens

Kurss palīdz sagatavoties sertifikācijas eksāmenam ITIL® 4 Foundation: an introduction to ITIL 4. Eksāmena izmaksas ir iekļautas kursa cenā.

Kursa programma
  • Pakalpojumu pārvaldības galveno koncepciju izskatīšana:
    • Vērtības radīšana caur vadības rezultātiem, izmaksām un riskiem;
    • Attiecību nozīme Pakalpojumu/servisa procesā;
    • Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
  • ITIL galveno koncepciju izskatīšana un to pielietojamība vēlamo rezultātu sasniegšanai:
    • Četru dimensiju IT pakalpojumu pārvaldība (IT Service Management (ITSM))
    • Pakalpojuma/servisa vērtību sistēma;
    • Ieguldījumi un produktivitāte vērtību sistēmas ķēdei;
    • Vadības principu raksturs un pielietojums;
    • Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
  • Praktiskā ITIL vadība -ITIL V4 ietvara pielietošana, uzņēmuma pakalpojumu attīstībai:
    • ITIL pamatjēdzieni;
    • Mērķis 18 pārbaudītām ITIL praksēm;
    • Nepārtrauktas uzlabošanas/ attīstīšanas, Pārmaiņu vadības, incidentu vadības, Problēmsituāciju vadības, Pakalpojumu dienesta vadības, Pakalpojumu līmeņu vadības un Pieteikumu vadības menedžments;
    • Praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.

Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.