Sertificēts Scrum meistars (SMC™)

Mācību ietvaros ir iespējams gūt izpratni par Agile projektu vadības metodiku, Scrum projektu vadības ietvaru un  Scrum meistara (Scrum Master) lomu projektos, kā arī pilnvērtīgi sagatavoties sertificēta Scrum meistara (Scrum Master Certified (SMC™)) eksāmena kārtošanai.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 16
Cena (bez PVN): 800,00 
Cena (ar PVN): 968,00 
Pasniedz: Uldis Kuplis
Uldis Kuplis
Uldis Kuplis ir projektu vadītājs programmatūras izstrādes, uzturēšanas un migrēšanas projektos. Pasniedzējam ir 25 gadu pieredze programmatūras izstrādes industrijā, īstenojot dažādus programmatūras izstrādes projektus - kā programmētājam, analītiķim, programmatūras izstrādes nodaļas vadītājam, projektu vadītājam, IT Attīstības direktoram, Scrum Master vai Scrum Product Owner vai vienkārši kā konsultantam.

Andrejs Gailītis

Plāni

27. jūnijs, 2024 - 28. jūnijs, 2024
Pieejamas pēdējās vietas
Nepalaid garām un piesakies kursam, kamēr vēl ir iespēja!
Vieta:
RĪGA, Dzirnavu iela 140
Valoda:
lv
Pasniedz:
Andrejs Gailītis
Cena (bez PVN):
800,00 
Cena (ar PVN):
968,00 
Sazināties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
27.06.2024 09:00-16:15
28.06.2024 09:00-16:15
29. augusts, 2024 - 30. augusts, 2024
Vieta:
RĪGA, Dzirnavu iela 140
Valoda:
lv
Pasniedz:
Andrejs Gailītis
Cena (bez PVN):
800,00 
Cena (ar PVN):
968,00 
Sazināties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
29.08.2024 09:00-16:15
30.08.2024 09:00-16:15
Mācību mērķis
Veicināt izpratni par  SMC™ lomu, kas nodrošina, ka Scrum komandai tiek veidoti apstākļi, kas sekmē projekta veiksmīgu noslēgšanu. Scrum meistars ir tas, kurš vada komandu, dalās ar Scrum labo praksi, novērš iespējamos šķēršļus, nodrošina, ka projektā tiek ievēroti Scrum procesi.
Mērķauditorija

Scrum meistari un citi, kuri ikdienā veic līdzīgus pienākumus, taču tas ir arī lieliski piemērots ikvienam. Tāpat mācības var apmeklēt tie, kuru interesē Scrum ietvars un Agile metodoloģija.

Cilvēkiem ar nelielāku pieredzi tiks izveidota visaptveroša zināšanu bāze par Scrum un Agile pareizu pielietošanu. Savukārt  profesionāļiem būs iespēja uzzināt vairāk par Agile pirmssākumiem.

Pēc mācībām tu spēsi
  • pārvaldīt Scrum vidi;
  • pārvaldīt lomas izstrādes komandā;
  • pārvaldīt produkta backlog;
  • plānot un pārvaldīt sprintus;
  • plānot un pārvaldīt laidienus.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai

Nav.

Mācību materiāli

Mācību dalībnieku prezentācija un Scrum Body of Knowledge (SBOK™ Guide) ceļvedis.

Sertifikācijas eksāmens

Scrum Master Certified (SMC™) (eksāmena kārtošana jau ir iekļauta mācību cenā).

Eksāmena formāts:

  • vairāku izvēļu jautājumi (kopskaitā 100);
  • viens punkts par katru pareizo atbildi;
  • nav negatīva vērtējuma par nepareizām atbildēm.

Eksāmena ilgums 120 minūtes. Attalināti uzraudzīts tiešsaistes eksāmens.

Programma
1. Scrum ietvars:
  • Spējās izstrādes principi;
  • Īsa Scrum vēsture;
  • Scrum centrs;
  • Scrum pārskats;
  • Scrum vide.
2. Lomas Scrum projektā:
  • Pārskats par lomām;
  • Lomu pārklāšanās.
3. Scrum definīcijas:
  • Definition of DONE (DoD) jēdziens;
  • Kāpēc (DoD);
  • (DoD) priekšrocības;
  • Kā izveidot Definition of DONE (DoD);
  • READY definīcija.
4. Scrum meistars:
  • Pienākumi un domāšanas veids;
  • Kā reaģēt dažādos scenārijos;
  • Scrum Master šķēršļu saraksts.
5. Produkta īpašnieks:
  • Apraksts un pienākumi;
  • Laba produkta īpašnieka īpašības;
  • Produkta īpašnieka komanda.
6. Izstrādes komanda:
  • Sastāvs un savstarpējā funkcionalitāte;
  • Komandas dalībnieka pienākumi projekta organizēšanā;
  • Ko darīt ar disfunkcionāliem komandas locekļiem;
  • Sadalītas komandas.
7. Produkta uzkrājums (Backlog):
  • Produkta uzkrājuma vienumi (PBI), lietotāju stāsti un citi elementi par produktu uzkrājuma;
  • Produkta uzkrājuma sapulces;
  • IEGULDIET savā produktu uzkrājumā;
  • Novērtējot savus PBI;
  • Pieņemšanas kritēriji;
  • Testa scenāriji (BDD).

8. Sprints:

  • Pienākumi sprintā;
  • Progresa atjaunināšana;
  • Uzdevumu izpildes diagramma.

9. Sprinta plānošana:

  • Pāreja no “ko” uz “kā;
  • Komandas apņemšanās Sprinta uzkrājumā;
  • Nulles līmeņa plānošana.

10. Ikdienas Scrum:

  • Kurš ko var pateikt;
  • Kāpēc ir svarīgi, lai komanda justos līdzatbildīga.

11. Sprinta pārskats:

  • Sapulces iemesli;
  • Pārskats, nevis demonstrācija.

12. Retrospektīva:

  • Retrospektīvas mērķis;
  • Retrospektīvās metodes.

13. Spējās izstrādes līgums:

  • Tradicionālais līgums;
  • Spējās izstrādes līgums.

14. Laidiena plānošana:

  • Sprintu piešķiršana;
  • Progresa izsekošana — laidiena uzdevumu izpildes programma;
  • Ko sagaidīt.

15. Mērogošana:

  • No vienas komandas uz daudziem;
  • Koordinācija starp komandām (Integration Scrum);
  • Vairāku produktu uzkrājumi vai viens produktu uzkrājums;
  • Sprinta plānošana no viena produkta uzkrājuma vairākām komandām.

Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.