Padziļinātās tēmas dizainā un izstrādē

Mācības ir piemērotas cilvēkiem, kuriem jau ir pamatzināšanas dizainā un izstrādē, taču viņi vēlas pilnveidot savas prasmes. Mācību ietvaros tiek aplūkotas jaunākās metodes, progresīvi rīki un labākās prakses efektīvu, elastīgu, drošu lietotņu un sistēmu izveidē.

 

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 16
Cena (bez PVN): 0,00 
Cena (ar PVN): 0,00 
Pasniedz: Oļegs Lukša
Pieteikties kursam:

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Mācību mērķis

Veicināt zināšanu un prasmju pilnveidi par mūsdienīgu digitālo produktu dizainu un programmatūras izstrādi, sākot ar dizaina domāšanu un UX/UI pamatprincipiem līdz objektorientētajiem un reaktīvajiem dizaina modeļiem, API izstrādei, automatizētai testēšanai un veiktspējas optimizācijai, spējot radīt lietotājam draudzīgas, drošas un viegli uzturamas sistēmas.

Mērķauditorija
  • Front-end un back-end izstrādātāji ar vismaz gadu pieredzi, kuri vēlas pacelt savas prasmes nākamajā līmenī.

  • UI/UX dizaineri, kuri vēlas padziļināti izprast izstrādes procesu un tehniskās iespējas.

  • Tehniskie projektu vadītāji un produktu īpašnieki, kuriem nepieciešams agrīni validēt dizaina risinājumus un koordinēt izstrādes komandas.

  • Kvalitātes nodrošināšanas (QA) un DevOps speciālisti, kuri vēlas izprast dizaina un arhitektūras ietekmi uz testējamību un veiktspēju.

Pēc mācībām Tu spēsi
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai
Mācību materiāli

Elektroniski mācību materiāli, kas pieejami Learning.qlik.com mācību vidē (piekļuve kursa videi ir 180 dienas pēc mācību uzsākšanas).

Sertifikācijas eksāmens

Ja nepieciešams zināšanu apliecinošs sertifikāts, tad var kārtot Qlik kvalifikācijas eksāmenu (par papildu samaksu).

Programma
  1. Dizaina domāšana un stratēģija
  • Lietotāja pieredzes (UX) pamatprincipi;
  • Lietotāja saskarnes (UI) dizaina vadlīnijas;
  • Prototipēšana un lietotāju testēšana;
  • Dizaina iterācija un uzlabošana.
  1. Objektorientēta programmēšana un dizaina modeļi
  • Galvenie dizaina modeļi (Singleton, Factory, Observer);
  • Objektorientētas programmēšanas principi (encapsulācija, mantošana, polimorfisms);
  • Dizaina modeļu pielietošana reālos projektos.
  1. Reaktīvā un deklaratīvā programmēšana
  • Reaktīvo datu plūsmas principi;
  • Deklaratīvās sintakses priekšrocības;
  • Framework piemēri (piemēram, React, Vue).
  1. API izstrāde un integrācija
  • RESTful API dizaina principi;
  • Autentifikācija un drošība API lietošanā;
  • API dokumentācija un versiju pārvaldība.
  1. Automatizēta testēšana un kvalitātes nodrošināšana
  • Vienības (Unit) testu rakstīšana;
  • Integrācijas testēšanas nozīme;
  • Testēšanas rīki un automatizācija (piemēram, Jest, Selenium).
  1. Veiktspējas optimizācija
  • Koda optimizācijas paņēmieni;
  • Datu bāzu un vaicājumu optimizācija;
  • Kešošanas stratēģijas un resursu pārvaldība.

Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.