MI – rakstiskais palīgs klientu atbalsta darbiniekiem

Šī ir iespēja gūt praktisku ieskatu ģeneratīvā mākslīgā intelekta (MI) rīku izmantošanā vēl efektīvākam un produktīvākam darbam klientu atbalsta dienestā.  Mācību ietvaros apgūsi to, kā ar MI palīdzību sagatavot kvalitatīvas, empātiskas un vienkāršā valodā veidotas atbildes uz klientu vēstulēm un iesniegumiem — atbilstoši Eiropas Savienības Piekļūstamības direktīvas prasībām, kas ir spēkā no 2025. gada janvāra. Tāpat pilnveidosi uzvedņu veidošanas prasmes, veiksi teksta analīzi un vienkāršošanu atbilstoši savas organizācijas vienotajam komunikācijas stilam. Mācībās ietverta ne tikai teorijas apguve, bet arī praktiska darbošanās – ar vingrinājumiem, piemēriem un risinājumiem, ko iespējams izmantot jau nākamajā darbadienā.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 6
Cena (bez PVN): 300,00 
Cena (ar PVN): 363,00 
Pasniedz: Ilze Rassa
Ilze Rassa
Ilze Rassa ir komunikācijas arhitekte – konsultante un trenere, kura specializējas personīgajā zīmolvedībā, prezentēšanas prasmju stiprināšanā un digitālajā vadībā, kas ir būtiska mūsdienu digitālajā laikmetā. Ilzes pieredze ietver Latvijas Valsts prezidenta, NATO, Rail Baltica un dažādu Baltijas uzņēmumu komunikācijas stratēģiju izstrādi.

Pieteikties kursam:

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Mācību mērķis

Zināšanu un prasmju pilnveide par:

  • efektīvu ģeneratīvā MI rīku – Copilot, ChatGPT un Gemini – pielietošanu rakstisku atbilžu sagatavošanai uz klientu jautājumiem un iesniegumu noformēšanai;
  • informācijas pasniegšanu vienkāršā un saprotamā veidā;
  • empātiskas un personificētas komunikācijas nodrošināšanas pamatprincipiem.
Mērķauditorija

Klientu atbalsta speciālisti (ar vai bez iepriekšējas pieredzes MI izmantošanā), kas ikdienā atbild uz klientu vēstulēm, iesniegumiem un pieprasījumiem.

Pēc mācībām Tu spēsi
  • Izmantot ģeneratīvā MI rīkus (piemēram, Copilot, ChatGPT, Gemini) klientu atbilžu sagatavošanai.
  • Formulēt precīzas uzvednes klienta atbalsta dienesta darbinieka vajadzībām, lai iegūtu kvalitatīvas un skaidras atbildes.
  • Analizēt un strukturēt tekstus, pielāgojot tos dažādu mērķauditoriju vajadzībām, lai iegūto informāciju izmantotu vēstuļu tekstu gatavošanā.
  • Izprast, kādi ir vienkāršas valodas pamatnosacījumi  un atbilstoši tiem izveidot pielāgotus MI asistentus, t. sk. nodrošinot atbilstību Eiropas Savienības Piekļūstamības direktīvas prasībām.
  • Nodrošināt vienotu organizācijas komunikācijas toni un stilu, izmantojot MI atbalstu.
  • Analizēt mērķauditorijas vajadzības, nodrošinot personificētu rakstisku atbildi.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai

Dalībai kursā ir nepieciešams dators ar pieeju kādam no organizācijā atļautajiem MI sarunbotiem (piemēram, Copilot, Gemini, ChatGPT).

Mācību materiāli

Pasniedzējas izstrādāti mācību materiāli un praktisko darbu piemēri.

Sertifikācijas eksāmens

Nav paredzēts.

Mācību programma

Teorija

  1. Kā ar vēstījumu pēc iespējas efektīvāk sasniegt mērķauditoriju.
  2. Vienkāršas valodas pamatnosacījumi un to piemēri.

Praktiskais darbs 

  1. MI sarunbotu funkciju izzināšana.
  2. Pareizu uzvedņu (prompts) rakstīšanas pamatnosacījumi klienta atbalsts darbiniekiem.
  3. Darbs ar tekstu – analīze, organizēšana, pielāgošana, attiecināšana uz konkrētu mērķauditoriju.
  4. Mērķauditorijas analīze.
  5. Organizācijas rakstiskās valodas, toņa, stila pielāgošana.
  6. MI asistentu izveide rakstu darbiem. Piemērs, vienkāršas valodas asistents.

Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.