Figma prototipēšanas pamati un lietojamības testēšana
Šis 18 stundu kurss sniegs ieskatu lietotāja saskarņu (UI) un lietotāja pieredzes (UX) projektēšanas pamatos, sabalansējot teoriju un praktiskos uzdevumus. Pieredzējuša pasniedzēja vadībā, kursa dalībnieki apgūs prototipu izveides procesu un lietojamības testēšanu.
Kursa mērķis
Iemācīties lietotāja saskarņu (UI) un lietotāja pieredzes (UX) projektēšanas pamatus, izmantojot Figma rīku.
Iepazīt un praktiski pielietot UI/UX dizaina pamatus, tipogrāfiju, krāsu teoriju, ikonogrāfiju, izkārtojumu Iemācīties prototipu izveides procesu un lietojamības testēšanu |
Kursa mērķauditorija
Kurss ir paredzēts dažādu profesiju speciālistiem, kuri vēlas apgūt dizaina rīku Figma un iemācīties izveidot lietojamus un vizuāli pievilcīgus digitālos produktus.
Pēc mācībām tu spēsi
Pielietot iegūtās zināšanas par UI/UX dizaina pamatiem: izveidot vizuāli pievilcīgus dizainus izmantojot Figma rīku, veikt prototipu testēšanu un veidot lietojamākus risinājumus,
Pēc kursa pabeigšanas, lai nostiprinātu zināšanas un prasmes, studentiem būtu vēlams praktizēt un pielietot apgūto, strādājot pie reāliem dizaina projektiem, vai arī apmeklēt papildu kursus, lai turpinātu attīstīt savas prasmes UI/UX dizainā un izpētītu citus dizaina rīkus un tehnoloģijas. Figma rīku apgūstot, studentiem būs daudz vieglāk pielietot arī citus prototipēšanas rīkus, piemēram, Sketch, Adobe XD, InVision, Balsamiq un UXPin.
Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi
Interese par digitāliem risinājumiem, vizuālo dizainu un digitālo produktu lietojamību.
Mācību materiāli
Kursā tiek izmantoti BDA izstrādāti mācību materiāli un praktisko darbu piemēri.
Sertifikācijas eksāmens
Nav paredzēts sertifikācijas eksāmens.
Kursa programma
Figmas instelēšanas soļi un ievads
UI/UX dizains
- Fontu dizains (lietoajmībam vadlīnijas, noderīgi rīki)
- Pogas (lietojamība vadlīnijas, anatomija)
- Krāsas (krāsu teorija, krāsas un lietojamība)
- Bilžu izmantošana
- Grupas un rāmji iekš Figmas
- Ikonas
- Figma community & plugins
- Lapas
- Animācijas
- Prototipēšana
- Dizainu testēšana uz ierīcēm
- Moodboard izveide un nozīme
- Izkārtojums
- Pieejamība
- Stili
Lietojamības testēšana
Noderīgi rīki un saites tālākai darbībai